sometime good bye's the only way

Tja. Skolan idag helt usual.. efter skolan åkte jag hem till Julia med Jt, Thilda och Louise och plugga. Bah så ni vet. Sen åkte jag hem runt halv 6 för duktiga flickorna skulle på spinning men jag "får" inte börja träna än. Nej men har ju varit lite halv krasslig en jävla tid nu och förra veckan började jag träna för snabbt innan jag hade blivit helt frisk och då gick de ju inte så jätte bra. Blev mera sjuk så nu ska jag vara kry som en lärka (?) innan jag börjar träna igen! Men åkte hem då iaf och dirr när jag kom hem åkte jag med mamma och Vicki och köpte ett par springskor och springtights till mig. Yeah. Sen när jag kom hem käka jag och nu ska jag typ plugga... lycka till alice! Du kan ju försöka iaf att inte gå in på fejjan förän du är klar.
Pussar & bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0