i wear a halo when you look at me

Heje. Är hemma nu. Har bara pluggat hela dan.. SO. Ska ha redovisning om Moderaterna. Det är ju val idag också.. kan inte säga att jag är särskilt insatt, över huvud taget. Men jag kan ju liksom "de största" delarna om de flesta partierna typ.. Haha nej men jag kan skilja på vänstern och högern. Men om jag hade varit myndig tror jag att jag hade lagt min röst på Moderaterna. Absolut inte på Mona iaf. Intresseklubben antecknar :p
Men ska fortsätta plugga med lite engelska nu tror jag. Sen ska jag kolla på The Hills. Whoo. Sen blir det vell typ B&J och film eller liknande ikväll. Är inte galet pigg precis. Pussat & bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0