u smile i smile

Heje. Fredag idag :D Det gillas. Efter skolan satte jag och Jt oss på Smörgåsboden och chichata lite. Drack en skitgod Chokladlatte! Men iallafall. Satt där i typ en timme. Sen kom Julia och Dogge och hämtade henne och jag drog hem. Hade tydligen lovat att jag skulle fixa min systers hår så vad gör man inte.. Hon har lite fiesta idag. Så hela huset är fullt av ungar. Men för min del blir det är rätt så tråkigt fortsatt fredag. Ska upp tidigt imoron och måste plugga lite satt :/ Gaaah har tid 9 hos frissan imoron, och det är i Sköndal! Åh. Kul.. aja. Imorn blir det en betydligt bättre kväll iallafall! :) Gurlpowah! Puuuuuuuuuss alice


Kommer sakna mitt baby boo... :'( (håret)


Dagens: Skjorta - Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0