pour some sugar on me

Tja. Alltså har haft fullt upp av att plugga non-stop hela veckan så har inte hunnit blogga. Kunde fan vart på matchen igår också med Paula men nej då ska jag plugga. Blir så jävla trött på skiten men nu har jag bara ett prov, en redovisning och 2 glos-förhör kvar. Yay! Nej men ah. Ska inte klaga det är ju fan höstlov snart!
Men idag så åkte jag med min madre till Farsta. Kirrade lite grejer till henne, hon ska vara Maria Montazami (aah min idol) så hjälpte henne. Sen så köpte jag lite grejs också. Sen hann vi även en fika på Wayne's.
Kom typ nyss hem. Ska plugga lite, sen blire käk & sen ska jag ut med mamma på en prommis med Sacha.
Pussar & bananer alice


Jag är kär i den här. Vet inte hur länge jag har letat efter en sån här. Från BikBok.


Från Kicks. Haha mina hörlurar ser ut som ufon :p


Asasnyggt halsband från SIX (tror jag det heter?)

Kommentarer
Postat av: M

snygga grejjer du hitta :D

2010-10-28 @ 19:11:37
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0