Heeeeeeeeej barn,

Igår drog jag hem till Mathilda efter skolan med Julia, Jt och Marcus. Sen hade jag träning på kvällen och efter det blev det Desperate och Cougar Town. Najs! Sen imorse hade jag sovmorgon till 10 över fucking 10! Ännu mera najs! Hade skolfoto idag också.. typ sist i Sverige, jag vet. Men tror det gick bra. Eller har ingen jävla aning faktiskt. Men efter skolan har jag typ bara latat och kollat på Falsh Forward. Har fixat med massa kort också som jag fick hem från ExtraFilm idag också. Det blir skitfint :) Ska plugga lite Kemi sen också.. har prov på tisdag.
Pussar & bananer alice


Fett störd bild. Men alla blev fula och jag pallar inte idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0