don't tell me if i'm dying, 'cause i don't wanna know

Heje. Igår drog jag och Louise till Söderstadion och kolla bajen. Var jätte kul att gå med Louise och så (för vi har pratat om att vi ska kolla en match tsm i evigheter), men så jävla surt i slutet. När det är cirka 2 sekunder kvar trycker örgryte in bollen så det blir 2-1. Kul -.- Men ah. På onsdag då jävlar tar vi Kalmar istället!
Men kom hem runt halv 7. Min farmor och hennes man var här och käkade middag och firade mig. Haha ja, jag fyllde år för över ett halv år sedan men dom kunde inte komma då så det blev nu istället :p Men fick 1000 spänn! Cathing! Tack farmmor :) Men ah........
Idag har jag inte gjort ett piss. Pluggat lite bara. Puuuuuuuuuuuuuuuussen alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0