11 oktober

Heje. Har vart en rätt mysig mådag idag. Ehm skolan var ju då rätt boring som vanligt. Sen efter drog jag, Jt, Julia och Dogge till Huddinge. Först skulle Julia till optikern så vi satt där ett tag och väntade på henne. Sen så gick vi till... åååh vafan nu har jag hjärnsläpp men det där cafeét brevid Glitter typ. Haha iaf. Satt där ett tag och fika, sen drog vi till McDonken och käka. Sen drog Julia och Dogge. Jag och Jt gick runt i lite affärer och kolla, fick med mig ett par örhängen och en tröja från H&M. Sen drog vi hem. Kom hem för inte så länge sen. Ehm och nu ska jag typ drukna i musik. Kommer antagligen att somna för är förjävla trött.
Och igår matchen vill jag inte prata om. Eller jo ni var så himla bra tjejer och det är allt jag säger. Pussen alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0