you wanna know my secret?

Heeeeeeeeeeeeeje. Har inte hänt så mycket idag. Haha fast det var en rätt bra dag i skolan, för en gångs skull. Nej men vet inte varför men allt va på topp. Fast det slog över lite. Alltså jag och mina vänner.. nästan lite halvt sorgliga är vi. Alltså när vi börja flumma runt lite, då flummar vi runt mycket. Och det är bara vi som förstår och garvar. Plus att vi är förjävla störda. Till exempel på matten garva vi som fan, och då blev vi tillsagada. Och då sa jag det känns som att jag är instängd i mig själv (för att jag garvade inombords), och då får Mathilda en blick som att hon är helt jävla dum i huvudet och så tar hon upp ett finger och så kollar hon på mig och säger: har du lösnaglar? Hahaahahahah alltså så jävla stööööörd!! Och så när jag väl börjat plugga lite så börjar alla garva och Julia bah: Aliiiiiice, hahah du missade just väääärsta grejen! Det ramlade ner snö från taket vid fönstret! Herre. Gud. Så jävla störda. Tur för er att jag gillar stört :p
Pussar & bananer / alice


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh alice, du är rätt störd du me :D

2010-11-11 @ 19:14:06
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: louise

HAHAHHAHAHA! nu är så jävla störda! men jag gillar er lite iaf :s <3

2010-11-11 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0