loerdag

Hejsan alla rumpor. Igår drog vi ju då och såg Harry Potter. Den var skit bra, fast det kändes inte som en Harry Potter-film för Hogwarts var liksom inte med någonting och Neville och dom var med i typ 5 sekunder och allt var helt annorlunda men den var skit bra endå. Fast det var skitsorgligt, för både Hedwig och Dobby dog :( Men när Dobby dog så satt Jt och snyfta och det forsa från hennes ögon, haha och så kollar jag på Julia och hon sitter med händerna för ansiktet och störtbölar. Alltså VERKLIGEN. Och det såg så jävla roligt ut så jag fick värsta skrattattacken när det var som sorgligast! Aja.
Efteråt drog Jt och Thilda med hit. Vi gjorde lite allt möjligt. Men sen senare vare skitmysigt för vi låg nere i soffan med täcken och grejer, hade hyrt en film som vi hade kollat på och Jt hade somnat och jag och Mathilda satt uppe och så snöar det ute och jag fick världens jul-känsla. Nejmen seriöst fyfan vad hag längtar. Bästa årstiden på hela året <3 Men vi somnade typ halv 4 skulle jag gissa på. Vaknade typ halv 1 och då satt vi och käka i evigheter sen drog dom vid halv 3. Oj shit vilket långt inlägg det blev nu ser jag så ska börja avrunda.
Men vet inte vad som händr ikväll. Får hitta på något. Puuuuuuss alice


Babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0