butterfly

Hellu. Nån mer som såg EMA igår? Jag satt bänkade iaf. Bästa showen på hela året! Min man var med rätt mycket, visst var han snygg? Men det är han alltid. Var lite besviken på att Justin Bieber inte var där :( Men det gott gör han ikväll när han är med i CSI!
Men iaf. Det var feber från i lördags som höll i sig igår och kom tillbaka idag. Så gick hem efter halva dan i skolan. Gick och la mig direkt och somnade också direkt och sen sov jag i 3 timmar i streck. Har vart sjuk rätt mycket på den senaste tiden. Tror att jag har varit sjuk redan 3 (!) gånger den här terminen. Usch inte bra, inte bra..
Och juste. Tror jag kommer lägga upp videos på youtube, även om det bara var 3 som kommenterade, så blev det endå bara posetivt. Och jag gick in på youtube idag och kollade och jag hade fått 70 träffar. Jag vet, typ ingenting jämfört med Bieber om man ska jämföra men har liksom bara lagt upp det på bloggen så jag tyckte det var lite kul. Ah. Men ska gå och lägga mig igen. P&B alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0