bubblegum

Heje! Hade inget att blogga om igår, låg bara och sov i soffan. Men mamma trodde jag hade/har vitamin brist. Så hon köpte vitanmin tillskott som jag har börjat knappra på. Och kände mig mycket piggare i skolan idag så jag tror hon kan ha rätt.
Men Lojjsan kom tillbaka till plugget från Florida idag. Har saknat henne! Lika gullig och glad som vanligt var hon. Sen så fick jag sluta skit tidigt idag för vi hade ingen vikare till sista lektionen så var hemma vid 1. Gilla!! Satte på tekokaren och ladda brödrosten. Alltså min drog har blivit rostmackor med ost och citronmarmelad. Inte bra, så jeevla mycket socker i marmelad ju. Men ah. Satte mig i soffan där jag numera bor och kollade på Grey's. Har börja gilla det programmet väldigt mucho faktiskt. Sen har jag inte gjort mycket alls.
Men är det bara jag som har börjat längta till jul? Det är ju inte så överdrivet långt kvar och i måndags när det började snöa låg jag och kolla  på Grey's och dom hade jul och HERRE-GUD vad jag längtar!! Alltså jag älskar julen. ALICE HJÄRTA JULEN. Jul in my heart!! Åh, förstår ni? Det är den bästa årstiden på hela året.
Aja, peeeeeeeeeeeace out alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0