warrior

hej på er. har inte bloggat på ett tag för har mått dåligt. eller jag mår dåligt.
som alice skrev så dog min farmor i helgen. det kom som en chock, hon mådde så bra ju...
jag orkar inte må dåligt längre, jag orkar inte se min pappa gråta hjärtat ur sig varje dag i min famn, jag orkar inte spela glad längre. Jag vill kunna somna på nätterna, jag vill inte gråta mer. jag orkar inte mer.
jag mår så dåligt. Vet inte om ni har känt det någon gång, men det är som en bit saknas inom en. Jag känner alltid en jävla tyngd över mina lungor som inte försvinner. Jag försöker verkligen att inte tänka på det i skolan, är glad men när jag kommer hem så strömmar tårarna bara ner. Jag hatar det här, livet är så orättvist
Ju mer jag tänker på farmor ju mer tyngd får jag över lungorna. Jag hatar att farmors mobiltelefon ringde alldeles nyss, jag hatar att farmors bil står här för då tror jag hon är och hälsar på och man blir lika besviken varje gång man öppnar dörren, jag hatar att hon hade skrivit i sin almenacka på den 4 juni " Christopher tar studenten" med hjärtan och överstrycket. Hon har längtat så mycket till att sitt första barnbarn skulle ta studenten, hon hade planerat så mycket för det och så får hon inte uppleva det. Det är hjärtkrossande för mig.

Ska sluta nu. Jag ville bara skriva av mig för jag pallar inte mer.Gråten sitter i halsen varje jävla sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0