lördaaaag

hej på eeeeeer tråkia människor
sitter och glor på teen mom, dom stackarna har ju seriöst förstört sina liv :(
idag vaknade jag iaf att morfar var här, han har varit i danmark i nåra veckor för hans bror dog för 3 veckor sedan. Har saknat morfar, han kom som vanligt med en rulltårta och jag bjöd på kaffe med massa socker, han dricker inte kaffe utan socker :)
sen så duscha jag, käka frulle och sedan började jag,pappsen och mamma fixa på altanen. Städade av allt och jag körde med altandamsugaren, ja det finns faktiskt :) sen satte jag och pappa upp studsmattan och nu har jag nyss käkat en sån där liten pizzasallad sak som följer med pizza. Orkade inte göra nån lunch....

Ikväll är det studentmiddag, crippas klass har sin skiva idag så innan ska alla familjer i hans klass käka middag tillsammans :)
det ska väl bli trevligt, tur att mona är där iaf!

nej men vi hörs sen puss / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0