hmm..ja

jag verkligen älskar att crippa och hans kompisar sitter och lanar och segar ner hela jävla internet!!
blir så irreterad

anywhay så har jag längtat till dom här 4 lediga dagarna, dom behövs verkligen!
ledigheten började med att jag och emma gick hem till henne, busade som frön, lagade mat åt emmas moder och broder. Vi fick toppbetyg :) sennnnnnn drog vi hem till mig där vi spenadre kvällen/natten.
Emma och jag hade chackat nutella till frullen så fram med rostbröden och kvinen så åt vi :) vid hm..2 drog vi hem till emma och chilla. Vid halv sex tog jag tåget hem och bajsa.

Ikväll åkte jag pappa och mamma till farmors lägenhet. Vi valde kläderna som Farmor ska ha på sig på begravningen. Hon kommer se så fin ut min Farmor. Vi hade självklart massor med rött, det var hennes favorit färg. Hon hade alltid rött på sig. Jag valde hennes favoritsjal. Den vit röda, den hade hon alltid på sig den lilla filuren :) vid halv elva åkte vi hemåt och aaah.

Nu ska jag gå och skjuta crippa, jakob och fredde. BYEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0