fuck..

hej alla glada prickar. ÄR på toppen humör för jag äntligen fått träffa bästis!!
idag gjorde jag nadischpiladisch, va i hockeyhallen och sånt där kul sen vid sju så vandrade jag till Alice, den flickan ska jag säga er är värd varenda sekund av mitt liv.
Vi kollade på ett gammalt album som jag gjort till henne med massa bilder och text. humor på det där. och sen videosar från hösten, förjävla sköna vi är! vid åtta kollade vi på melodifestivalen, salem är min stora kärlek. och erik saade är snygg. Anna idioten vann, blä på henne.
Vid halv elva åkte jag hem och har nyss druckit upp min cola ;(

Fick en present av alice också, men ska inte öppna den förns på måndag för det betyder otur att öppna innan man fyller år. Men den suktar verkligen, vill bara riva upp lådan haha.

Men ska gååå nu hej då pussen /michaela


bjuder på en jätte snygg bild från egypten. usch fy och blä. SKA tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0