bajs

long time no see
har ej pallat blogga. trysil va toppen, gjorde illa knät och jumpsken, går som en hyena jätte kul. sara är en neger och jag är ledsen över det :(

sitter med ett jätte svårt val just nu. beställer saker på hm och jag ska beställa två skor, dom ena är svarta men sen vet jag inte på det andra paret om jag ska ha svarta eller vita??? hjälp!!
 
vilken ska jag välja? hahaha

det är kul att jag fyller år om 5 dar, pappa är i malmö och shoppar presenter hela dan :) gillar ingentligen inte att fylla år, då vet man bara att man bli äldre och snart måste man bo själv och betla sina egna räkningar. usch och fy på det
mona fyller år samma vecka som jag för typ första gången :) sen nästa gång vi fyller samma vecka är år 2021. MMMMmmm nödväningt fakta!!

Hejdå miiiiiiiiiiichaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0