ashes of dreams you let die

Nämen tjaaabba. Sitter och pluggar moppebajs. Som Michaela, hihi. Nej men det går bajs trögt och jag hatare. Låt oss fälla en tår för det.
Idag så ko min wunderbara systra mi upp vid 12 och väckte mig. Konstigt nog kändes hon inte lika wunderbar då :/ Käkade en låååång frukost och kollade tv ett tag. Sen när mamma hade slutat så drog vi ner till centrum och handlade lite. Behövde lite shampo och sånt till imorgon, åker med laget till Örebro då och spelar cup. Blev även lite klädur på H&M. Tummen upp. Påvägen hem köpte vi med oss lite bakelser och fikade när vi kom hem. Mumma. Sen efter det har jag pluggat lite och ätit middag. Kuuulig dag? Nä, inte så värst. Men fick lite fina kläder iaf :) Plus att vet ni vad jag kom på nu? Idag är det 1 år sedan jag och Michaela åkte iväg till Lidingö med konfermationen. Jäflar vad tiden går fort :o

Pussen från alice


Allt är ifrån H&M. Klänningen ser mycket finare ut på och i verkligenheten.





Kommentarer
Postat av: jakob

ofta det är ett år sen

det känns ju som igår :P

2010-06-17 @ 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0