najz najz pullipull

heeeeeeeeej
visst äre fint väder? nae det späregnar och blåser storm typ.
sitter och kollar på Jessica Simpson's: The price of beauty. Och fan vad det är bra! Tycker Jessica är så jävla sann och att man inte behöver vara anorxismal för att vara snygg! (hon sa det på prgrammet)
iaf idag har jag soviiiiiit länge. Till kvart i tolv, ojoj så mamma tvinga upp mig och körde till donken där jag köpte en chickenwrap och en ramlösa! fixa lite i farmors lägenhet, den är helt tom nu. Sen hem och slog lite på crippa.
Åkte till landet, mor och jag gjorde cesarsallad, kolla på film sen kom resten av familjen. Vi käka lite tårta och checka tv och hade jävligt bra :) kyros somnade i mitt knä för han är så lycklig när hela familjen är samlad!
menmeen
imorgon ska en grävare komma hit för vi ska riva huset snart! sen ska vi hem säga byebye till min kära brorsa för han åker till luleå imorgon!
han kommer enbart komma hem på helgerna för att spela data och supa. Ackack
men nu ska jag ta lite juice
PUSS

jag och emma i härnösand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0