keee

sitter med emma i telefonen, har inte garvat som vi gör nu x]
jätte jobbigt att prata samtidigt som att skriva men det får funka
vi pratar hemligheter och du får inte veta tönt

iaf hade en toppen dag igår med mamma, shoppa massa kläder, gå mat och jätte bra film!
idag har jag bara solat och badat med crippa, vi busade runt i poolen som vi gjorde när vi va små :)
passar på att vara med han för imorgon åker han till magaluf och sen 25 rycker han in i lumpen :(

jag och emma har pratat i en timme nu typ och min mobil dog alldeles nyss, fan :(
vill ju prata med min snuttunge

men nu ska vi se på film "tillsammans" ska se på samma....om inte hon väljer fotbollen såklart.. 

cya lateroooo


Kommentarer
Postat av: josefine

Hejsan! Fin blogg du har! Något som skulle kunna göra din blogg ännu finare är en liten bloggsvar knapp. Bloggsvar är en tjänst som har börjat användas flitigt av bloggare nu för tiden. För att bli medlem och kunna använda tjänsten så måste du få en inbjudan och en sådan lottar jag ut på min blogg! Det ända du behöver göra är att svara på en fråga och skriva svaret i en kommentar tillhörande inlägget så är du med. För en större chans att vinna så länka tävlingen i din egen blogg men det är inget måste. Lycka till:)

2010-07-08 @ 01:49:23
URL: http://josefinesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0