dead snow

idag har jag en sån där dag då allt är irreterande och man läser nåt på ex facebook och man vill bara skjuta personerna.
hade ju tänkt att sola idag i poolen men det blev ju ingen sol? så jag fick nöja mig med att duscha.
har försökt gå ut med kyros sen klockan 8 imorse men har bara ligger i sin säng utanför dörren. Så jag passa på att bortsa honom på ena sidan iaf och guuud vad han har börjat fälla all vinterpäls nu. inte trevligt
men som sagt idag ska jag och mamma shoppa, äta god middag och gå på bio. En mamma dag :)
efter ikväll skulle det gärna kunna bli fredag för då åker jag upp till Sundsvall! Emma har sitt ena land där, så där jag ska vara lite över en vecka. Awesome!
tjjaaadå

hahaha hur skön? hittade den på en kompis facebook som har varit på peace & love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0