4th july

sitter med pain i huvudet, som vanligt dåra.
har bara varit här på landet och softat i detta varma väder.Dör.
hur som haver så idag har jag åkt skoter, solat, badat, lurat i hunden i vattnet(han hatar att bada), åkt skoter, flugit av den. HAHAHA så äckligt kul. Pappa och jag lekte lite, man svänger kraftigt så att skotern dyker och allt vatten kommer över än man gör flera svängar, kör i 50 km/h, får ett slag och man flyger av som en avlöning. Pappa gjorde det med flit, så jag flög 3 meter bakom skotern. Hahaha gaaaaah så jävla kul!
men japp.
sitter och kollar på Terminator 2. Finns det någon bättre film??? nääää
juste, i fredags köpte jag och pappa en moppe åt mig. En sprillans ny speedfight 3. så jävla läcker. Jag får den i veckan någon gång :)
men om 1 minut börjar terminator.
puss på murran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0