1 juli

tänk, det är 1 juli idag. Tiden går så snabbt!! 53 dar tills skolan, yeeeeey...fan

kikade nyss in på blondinbellas blogg. Hon är och seglar i grekland och guuuuuud vad det väcker känslor (fan vad töntigt det låter..) jag älskar att segla i grekland!!! man ligger antigen i hamnen eller ute eller bara vid nån ö och så tar man gummijollen till en strand. pappa brukade alltid köra eftersom vi va så små :) nje guuuud. nu blev jag ledsen. Jag köpte faktiskt min första BARBIE glass där och i den glassen fanns ett barbie klistermärke som jag klistra på armen. I grekland hade jag även min rosa barbie väska. Åh :( och så badade man med delfinerna.

Men lite fjolligt att dom har en som seglar åt dom???? segla själv förfan -.-
juste. Det va inte så farligt att åka in till stan själv, bara jag som larvar mig. men jag är bäst oah klarade provet :D
fick tillochmed tårar när jag stod och vänta på tåget för jag va så jävla glad! för jag har kämpat och blivit så jäkla förbannad på pluggandet så nu är jag glad över att det är över :)

krrrraaaaaaaaaaam
michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0