söndag

Cha cha bloggeeeen *drar i mitt långa platta hår*. (no way, jag driver.)
Vaknade halv fucking 8 imorse av ett slemmigt charmtroll som låg och kramade mig och sa: Alice vakna nu! Hihi min kusin sov hos oss igår. Mådde mucho bättre men va fortfarande galet förkyld. Gick upp och la mig i soffan och kollade tv. Käka lite frulle. Sen vid tre så åkte jag till Mathilda. Vi bakade kanelbrownies (möms) och kollade på The Ugly Truth. Den va skit bra :) Ligger och kollar på blåsningen nu. En svenne verision av Punked. Är helt okej.
Och till Michaela. JÄTTW fin bild på mig, verkligen :D / alice


Thai va najs.. :/

Kommentarer
Postat av: Linn

trodde uppriktigt att det slemmiga charmtrollet var Vicki tills du skrev att det var din kusin. Sorry vicki ...

2010-02-22 @ 19:47:40
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0