scary

sitter hemma helt själv i källarn..är skit rädd och vet inte vart jag ska ta vägen. haha nej men det lät nyss som ett tåg åkte över vårt hus. Hm?
Jag kollade även på ett avsnitt av favvoserien eftersom jag äntligen har fått ner episode 11 och det hjälpte ju inte eftersom serien är läskig.  Nu låter det sådära konstigt i huset igen :o som ett tåg

Iaf familjen är på bio men jag orkade inte följa med eftersom jag är sjuk. Klockan 8 ska jag se på Vampire dirays :)
sen lite andra program.
Idag gick jag till skolan, gjorde provet va på idrotten och åkte hem. SKööönt att bara kollat på film idag. Kollade klart på Transformers, revenge of the fallen. Älskar den filmen, men som vanligt så ska jag börja böla vid exakt samma scen haha.
Imorgon ska jag inte heller till skolan, behöver bli lite friskare eftersom jag åker till norge på lördag med Emma!!! :D
så ska vara hemma och packa och sådär.

Nu ska jag gååååå. Kanske göra nån god efterrätt? Vem vet.

Och nu tycker jag att sara ska komma hem, saknar henne superdupermega mycket!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0