no shit sherlock

herregud säger jag bara..hittade nyss mitt minneskort från min första kamera som alltså va i 4/5an..dom är inte vackra. Men jag bjuder på några ändå ;)

jag och alice i 5an tror jag haha


lovisa och jag på landet i 5an :)


mathilda och jag i åre i 5an ;)


alice lovisa och jag, bästa trion i 5 år <3


eeh..ah 5an dårA


va stolt över den bilden. vet dock inte värför nu..5an iaf


hahhaa.kan.inte.sluta.garva..Världens sötaste bästit i 5an :) söt alice (y)


tyvär ni får inte se fleeeeera. Fick mig ett gott skratt för kvällen iaf haha
Saknar iaf alla er, blir ledsen i ögat av att se detta för att det inte är som förut :(

Kram michaela

Kommentarer
Postat av: Lovisa & Emma

Saknar med ! Väldigt mycket ! <3 :) :D (A)

2010-02-21 @ 19:53:42
URL: http://nightstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0