nanannaaa

har inte bloggat för har vart busy..
måndags - tråkig skola, vänta på tåget i huddinge i en timma sen när det väl kom fick jag inte plats. började böla för jag blev så sur, ingen känsel i tårna benen eller fingrarna, vänta en halvtimme till sen kom mamma och pappa och räddade mig! Packade och sen hem till my där jag spenderade natten med my och emma :)

tisdags - drog till kungsburget med skolan, roligt faktikst. På eftermiddan bestämde jag julia emma och my för att göra filmer och klippa ihop allt sen hahahha varför är man så skön? ni lär inte få se resultet. privat bruk
bussresan hem va mysig, min pälskling moonade hahhaha sen ah va man bara social.

Idag - mådde piss men gick till skolan ändå men pappa kom och hämtade mig efter lunch så det e najs. Sen jag kom hem så har jag bara pluggat svenska eftersom vi har svenska prov imorgon om statsdelarna, kill me.

Får se hur jag gör med skolan imorgon, måste gå på första lektionen eftersom då har vi provet men resten får vi se.
Måååååste plugga nu / m


vi saknar dig sara!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0