it could be better

Ah tjafan . Började dagen i skolan. Gratta Josefin som fyllde byxmyndig och enligt tradition fick hon såklart kondomer. Fast av Mathilda dåra. Efter skolan var det egentligen tänkt att jag skulle vara med Mathilda, Julia och Lojjs och hyra film och mysa och så. Men Julia blev sjuk och Louise mådde illa så de blev bara jag och Thilda igen. Vi åkte hem till henne. Filmen var helt okej men lite för inveklad för mig.... Hah! Sen låste vi in oss på hennes rum och lyssna på musik och snacka skit.
Nu sitter jag, Alice Get A Life Stahre, för mig själv på en fredagskväll igen. Nog för att jag har världens finaste vänner but my life S U C K. R så jävla uttråkad händer det inget snart!? P&B / alice

Kommentarer
Postat av: josefine jt

sen när blev det traditionellt att ge folk kondomer? det är so jt styyyyyle

2010-02-28 @ 10:37:35
URL: http://modetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0