blablablabla

det va ett tag sen..MEN jag har viktigare saker i livet att göra än att sitta vid datan hela dagarna som ni andra! har inte suttit här på 3 dar nu nästan.
Bajs på Alice att hon ska till Surin på söndag, utan mig!!!!!! desutom skulle hon va med mig på söndag men nehep. får kanske klämma in det innan söndag :) kan kanke hjälpa henne packa??? Vill du det alice? vill du låna en jätte söt bikini av mig? :)))

3 dar i skolan, sugit bajs. vart med emma i måndags och idag och haft mucho trevligt. i måndags gjorde vi våfflor till middag, åhhh så gott det är, hon har lärt mig äta sylt på dom. Heaven. Och jag idag kolla på vi Brüno hahaha klockren film!
Ska snart plugga engelska men tydligen måste jag gå ut med hunden, jippi. Bara han inte är seg för då blir jag arg

Chillivippen
michaela


världsbästa och popcorn sommar 08 <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0