bild bomb

Hey fellas. Efter skuuul har jag pluggat massa. SO -.- Käka lite nyss och nu sitter jag och lyssnar på musik. Så jäkla ovaligt. Ska snart börja plugga lite engelska. Har prov imorgon.
Men bara eftersom jag är så otroligt overkligt snäll så ska ni få lite bilder från i lördags. Enjoy!
Pussar & Bananer / alice





11 år :O Shit...............


Jag och syster med kusinerna. Och ja jag vet att det ser ut som jag har världes största lår.. :/


Nina, Madde, Matilde och Moí


Haha! Jag och moster...... :P

Så nu blev det en hel drös med bilder på en liten del av släkten. Varse


Kommentarer
Postat av: mathilda

vackra bilder alice :D

2010-02-02 @ 19:27:53
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0