balle back in town

Hejsan folks. Har ju varit i Thai men nu r jag hemma igen :) Eller, kom egentligen hem i måndags natt men har inte pallat blogga. Försöökte faktiskt göra ett videoinlägg (HAHA) men youtube skulle såklart fucka så det blev inget. Kanske tur det :P
Jaja. Igår så var det träning. AWESOME. Har skit ont i halsen, skit förkyld och har ont i kroppen. Men ska inte klaga, det är ju underbart att springa runt i underställ och shorts i 7 minus med astma och frysa. Efter träninegn var det af spelarmöte. Det var inte så långt, snacka lite bara om kommande cupet och om man skulle fortsätta nästa sässong. Har bestämt mig för att göra det nu. Ett år till. Sen blir det nog hej då.
Var hemma igen vid halv 8. Hoppade in i duschen och sen käka. Sen somnade jag i soffan.
Idag skulle jag egentligen haft träning och slagga hos Mathilda men tack vare förkylningen och allt så blir det inget av det. Älskar't.
Ha ett bra liv och grattis till Michaelas storebror som fyller år idag. / alice

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag håller med - ÄLSKAR att träna så här års :O!

2010-02-20 @ 18:52:24
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv: din jäkel som blir förkyld... stackare krya på dig! <3

2010-02-20 @ 19:33:29
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv: ja absolut vrf inte? dte r ju fredagar då man ska vara med MIG. det r jävla snöväder och skitkallt ute som gör att du blir förkyld... LOVELY

2010-02-20 @ 23:56:03
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0