9 februari

kass uppdatering men palla.
Tänkte precis ringa till Alice men kom på att klockan är natte tid där så hon sover väl eller så sitter hon på altanen hos farfar och dricker bärs.

Idag så fyller vår plutt Sara 15 år!!! det firades med kladdkaka med hela bunten :) Grattis bebis <3
skolan var för övrigt tråkigt, men fett bra jag har blivit på engelska, fick tillochmed beröm idag för jag jobbar så bra på lektionerna (y)
Kom hem vid exakt 16.59, fy helvete vad sugit. Gick hem desutom.
Pluggat engelska har jag gjort, ska snart duscha (igen heheh) plugga mera engelska, sova.

Haj dååååå


Kommentarer
Postat av: sara simons

tack min söta lilla buddist :) <3

2010-02-10 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0