s s shoes!

Minns ni skorna som jag skrev om för ett tag sen? De med killer heelsen? Nu äre så att jag faktiskt beställde dom, och dom har kommit! Eller dom kom för typ någon veckan sen men var tvungen att skicka tillbaka ena paret som var lite för stora men nu har även de kommit! Haha alltså det ser förjävligt ut när jag går i dom, knäar som fan, men jag ska öva hemma ett bra tag innan jag går ut med dom och så.
Eftersom den enda som äger en kamera i vårat hus för tillfället är min syster och hennes kamera nu mystiskt försvunnit, så blir det dåliga webcam bilder...... Sorry! Pussar från alice

Första paret








Andra paret




Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh, så fina!

SV: Ja men, eller hur? Vill ha en nuuu! :) Kram, din sötnos.

2010-12-18 @ 00:24:24
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0