R0bIn gästblokkhar

PEOP! Geron är en fisk som sörjer Malin Karlsson. TILL ALICE FRÅN KAGGEN. DU HAR VARIT SNEL I ÅR, ILL EN LITEN JULKLAPP. Frippe ska sjunga naken för dig. VI sitter på en soffa. Vill ni höra om min  DAG? jag vaknade som vanligt.åt frukost som en människa bör göra. Åkte till skolan. DOCK MED VISSA FITTFÖRSENINGAR PGA HORFÖRETAGET SL. kasta sten. Sedan anslöt jag mig till KYRKAN. barnen sjöng fult och alla var klada hestar. hem och spela cod. tillbaks och spela fotboll. anonym bagge sniffade koks. 

DAGENS OUTFIT: En Kalsong.
TVÅ strumpor.
ETT T-SHIRT.
2 skor.
en byxor.
en jacka.
ett stycke tjoktröja


ALICE VAR KÄR I MIG I FYRAN.

DET ÄR SEXIGT.

Hon har fortfarnde en del känslor för mig, men hon mpr bra ändå.

GULLMULL ALICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JT SNIFFAR MUTUMBAS SVARTA SNABEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0