JUL FUCKING LOV

Tjaaaaao, fan vad skönt med lov! Började halv 10, fick betygen och slutade. Blev helt okej nöjd med dom. Hade hoppats på liite högre men hade iallafall bara höjt mig så det var ju bra. Har glömt bort att blogga sen i måndags så tar en liten snabb repris;
I måndags var jag med Julia och Thildur, sen på kvällen åkte jag och mamma och provade en jacka.. det lutar åt en gås.
Igår drog jag till Skärholmen med mamma och Vicki och köpte dom sista julklapparna. Fett. Skönt. att ha alla julklappar klara nu. Sen på kvällen köpte vi julgran som jag och Vicki klädde, mys! Blev en lussebulle på det också.
Just nu sitter jag hemma och....... gör absolut ingenting. Ska bege mig mot Louise vid 2, vi ska ha minijulafton vi tjejor så det blir ruligt. Tradition sen sjuan :D
Pussar från alice


Hahahahahahahah! Jag och julgranen :D Bjuder på´ren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0