heeeeeeeeej!!

Sorry, lovade ju att jag skulle blogga senare på förra inlägget men jag ville/orkade inte gå och blogga när hela familjen satt och mös i soffan.
Men mini-julen i onsdags var awesome! Vi bakade pepparkakor, öppna paket, drog och käka på kina-thai'n, hade värsta snökriget, drack varm o'boy med grädde, låg och busa långt in på natten och mer. En riktigt toppen jul!
Sen i tordags när jag kommit hem drog jag med mamma och Vicki ner till centrum, jag skulle hitta något att ha på mig igår. Men jag hittade inte ett jävla piss! :o Helt sjukt. Aja. Sen på kvällen drog vi ju dårå ut och åt.
Igår var asbra. Vi firade hos farfar som vi inte har gjrot på flera år. Han bor numera i Thailand den här delen på året, men i år var han hemma. Men det var skit mysigt. Fick massor av fina saker.
Det var typ det. Vene om jag pallar med den här "30-dagar" grejen... får se senare. Pussar från alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0