happy new year...

Vaknade för typ en timme sen. Har käkat frulle sen dess. Ska strax hoppa in i duschen tänkte jag och typ skrubba, raka benen och allt sånt där. Sen så måste jag börja fixa håret för har lovat att fixa både Vickis och mammas kompis hår. Hm.. undra om jag hinner. Jora det gör jag.
Men iaf. Ikväll skulle jag vell kunna haft roligare. Ska på en fest hos mina föräldrars kompisar.. börjar tröttna på att fira där men fick inte dra iväg för mina folks så what to do liksom. Det är bara att göra det bästa utav kvällen helt enkelt. Ett plus med att fira med föräldrarna är iaf raketerna. Så jävla roligt att se pappa vid 12 slaget för han blir helt lyrisk och blir som en liten pojke igen, han älskar raketer. Så vi har alltid da big ones.
Men nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna med allt. FRED UT alice

och juste! efter 12 får jag käka godis igen, ett år sen sist ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Saknar ju dig ju! Vi måste träffas snart! Bio nån dag kanske? pöööss på dig! <3

2011-01-01 @ 21:00:25
URL: http://bylouisef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0