Dag 01 – Presentera mig själv

Aha, tja dårå :) Mitt namn är då Alice Victoria Stahre och jag fyller år i april. Jag har spelat fotboll sen jag var 6 år, men jag började att spela i Stuvsta. Numera spelar jag i Huddinge med världens bästa lag.
Jag älskar att skratta och få mina att vänner att skratta. Ibland kan det dock spåra ur lite..
Choklad är äckligt gott enligt mig, allt annat godis smakar skit. Jag är naturligt blond, har gröna ögon, var 172 cm lång sist jag kollade och har 39 i skor.
Jag är en sucker för julen och vinter och snö är det bästa jag vet. Fast jag är kär i sommaren och skärgården.
Vad ska jag skriva mer? Min musiksmak är jätte rolig, några av mina favoriter är nämligen: U2, Justin Bieber, 30 seconds to Mars, Katy Parry och Bruce Springsteen. Ja ni märker att det är lite allt möjligt.
Haha gud vad dålig jag var på det här men det får bli skit bra. Pussar alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0