rainy day

gomoron världen säg vad som står på.
här på landet regnar det men det börjar sluta faktiskt!
Today so far så har jag ätit frukost och kollat på en film jag laddade ner igår!
Dudesons the movie. Har haft den halv färdig hela tiden för jag har inte haft tid att ladda klart den men gjorde det iaf och jag verkligen älskar the dudesons. The dudesons in america har ju premiär på söndag i sverige men hela första sesången har liksom redan varit i usa, palla att vi ska vara så efter. Har sett de två första avsnitten på det och dom är awesome! :) iaf. Satt alla vet så är Jukka min man :)
Ikväll ska vi till waxholm(vet att det inte stavas med dubbelv längre men det är mycke finare så!) för att käka fin middag. Mamma och Pappa firar att dom vart gifta i 20 år!!! oh lord... Så vi ska käka på min favorit resturang dära! Italiano pleeeease :)
sen ikväll ska vi kolla på Wolfman!
Håller förövrigt på att ladda ner sex and the city 2, men eftersom vi har 3 internet här på landet så går det ganska seeegt.
Imorgon får Christopher permis så han är hemma på torsdag morgon :d men han åker tillbaka på söndag :(
TJArååå

Grattis kära föräldrar :)

Kommentarer
Postat av: sara

lööööööööööööööve your parents micho :D <3

2010-08-05 @ 00:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0