Frida

Just nu är jag hemma i stuvsta, har nyss käkat middag. En smarrig hamburgare :) hade bara ätit frukost idag så jag va jätte hungrig!!
Iaf, bad mamma och pappa köpa FRIDA när dom handlade för min min ena brorsa e med..
Så jag och Crippa har suttit och garvat som fan åt han. Guuuuud vad vi ska reta han när han kommer hem :)
men dom tog inte med att han tyckte att tjejer ska ha välvårdade naglar, fan vad synd! Det va ju det som va så jävla gay. Det är Sebastian föresten som är min brorsa, den snyggaste av dem 3 :) den andra, Kristoffer är min granne och den 3dje Joachim eller nåt är hans kompis. Iaf ni undrade liksom :)
Juste, Crippa kom hem idag från lumpen :) han har fått världens snyggaste necesär. ååååh dör för den. Militären har ju fett snygga saker.
Är sur på Crippa föressten. Han och pappa ska ha den nya Samsung Galaxy...Pappa har ju beställt två och dom kommer imorn och då ska crippa ha en???? Djävul. Äsch pappa ska ändå beställa två till mig och mamma så :)
men hade gärna velat ha en eftersom min dör varje gång man lägger ner den på bordet eller golvet, ah nåt hårt helt enkelt :(
Men nu ska jag busa med Crippa lite.
Puss/ michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0