230810

Tja. Dog typ imorse när alarmet ringde. Fast det kändes typ redan som att jag var det för att jag var så djävulskt trött. Men men. Bara att palla sig upp för det var ju skola och det får man jun inte missa! 1 fucking timme var vi där. Seriöst. Hade nästan kunnat missa de. Två nya barn var det också.
Slutade då 11, då drog jag, Julia och Louise hem till Mathilda. Vi hyrde en film som jag tyckte var så där, Distrikt 9. Dom var så taskiga mot de stackars ailiensen (ailiensarna? vad heter det?) och det tyckte jag inte om. Men de blev bra till slut. Så den var godkänd.
Mamma hämtade mig halv 3 för Mathilda mådde inte så bra, stackarn, och jag behövde tanka moppen. Hemma har jag ätit och kollat One Tree Hill. Ska snart på träning så måste dra........... /älice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0