see the ground below

usch jag mår verkligen inte bra just nu :(
bölat ett par gånger idag och vridit mig av smärta. uschabusha vilken hemsk smärta jag har
vandrade till skolan idag och jag får världens äckliga mensvärk på första lektionen, kämpar mig igenom till so där jag inte pallade mer. ringde till mamma och sen efter det börja jag böla, gud så hemsk jag måste sett ut haha. Blev iaf hämtad av pappa, snälla rara pappa <3
hatar detta iaf och känns även som någon sågar i min svank så vet inte vad jag ska mig till. Har aldrig haft såhär ont. Nu ska jag sluta berätta om såna här saker känns fan lite wierd att skriva ut sånt här i bloggen. Bajs på er

Ska ut med hunden nu, yeeeeyyy.. Men när jag kommer tillbaka ska ni få jätte söta bilder på mig och kyros från idag :)
great.
På återseende hlsn michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0