morning morning

Bloggen. Trevligt. Jag förstår inte riktigt men jag har börjat vakna så jäkla tidigt på helgerna, iaf jämfört med vad jag vaknade förut. Brukade typ sova till 12, halv 1. Men nu, nu ska jag vakna vid 9. Gick iof och la mig rätt tidigt igår men i alle faaall... Nu blev detta ett riktigt tråkigt inlägg men jag ville bare säge goe morgen :) Det där var inte ens norska.. Men det blir stan för min del idag ju. Och solen är framme så det kanske blir picknick iaf :)
Puuuuuuuuuuuuuss / alice


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv ledsen alice, men sorgligt nog 'r det nog den seri;saste bilden jag har p[ dig, och om passa in >P

2010-04-17 @ 14:56:05
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0