mental breakdown

Åt helvete med det här. Absolut ingen aning om varför jag skriver det här i bloggen och kommer förmodligen att radera det här inlägget senare men jag orkar inte mer. Vill liksom göra någonting mitt liv och jag vill inte bli någon jävla svennebanan med ett vanligt jobb och att det ska vara såhär för alltid. Jag får panik när jag tänker på framtiden. Hatar mitt iv, så jävla ovärt. Saknar min bästa vän som typ inte ens vill träffa mig längre. Har typ världens största dröm också som jag vet att det är i stort sett omöjligt att den blir sann. Hatar mitt liv och jag hatar det här. Vill bara bort här ifrån. Orkar inte gå runt och le och innanför gör det så jävla fucking ont........................ bajs. Kommer förmodligen inte stå för det här senare för jag skäms men mår så jävla piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0