if we ever meet again

Yalla walla broder min. Sitter och lyssnar på min sommar lista på Spotify. Kan beskriva med 3 ord: OM jag längtar! Har nog aldrig längat så här mycket efter sommaren. Har typ tusen saker som jag ska hitta på. Okej inte riktigt tusen men nästan. Denna sommar kommer bli galen mina vänner. Den ska bli galen.
Men idag iaf var jag tvungen att skippa träningen för jag slutade sent och träningen var tidig + att jag var tvungen att plugga. Så det är min dag.
Imorgon ska våran klass klä ut oss till zoombies. Vi har vårparad i skolan och alla klasser klär ut sig. Hoppas alla satsar, så jäkla gay med folk som inte gör det :O Inget illa mot bögar, jag älskar bögar.

Pussar & bananer / alice


Idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0