hahahaha

hahah förlåt men jag kan inte sluta garva och tycka synd om en människa.
Loggade in på msn alldeles nyss för Emma ska skicka en grej till mig och då ser jag att Matilda är inne. Hon är min förra vän. En vän som sviker, som lämnar en till att bli våldtagen och dö. Visst låter det som en bra vän? Nej verkligen inte. Men iaf för att komma till saken så har hon iaf slutat i vår skola och när hon sa "hej då" till oss så sa hon att vi skulle fortsätta hålla kontakten och prata och sådära så alla vi har försökt prata med henne men nej hon leker ball. Så jag skrev nu på msn och fråga hur det är i nya skolan då blockar hon mig. Jaaaaaaa trodde hon hade växt upp men tydligen inte :) Hon har dubbelmoral och jag gillar henne verkligen inte, en hemsk männsika som sviker och ljuger till sina bästavänner. Give me a break liksom. Aja ifall hoppas du har det toppen i nya skolan och många nya vänner....pffff pussilurran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0