go your own way

usch vad uttråkad jag e, är trött som fasiken också.
jag hatar verkligen skolan, mår dåligt över att vara där. det ända bra med skolan som kommit nu på senaste är att i tisdags fick jag vg på mitt hk prov och idag fick jag vg på mitt religonsprov, det är det ända positiva. Varför går jag ens till skolan? så jävla ovärt

idag åkte jag my och emma till farsta, trevlans. köpte ett par trosa och en vårjacka eller nåt skit den va från gina och det var verkligen ett impulsköp eller vad man säger. Skinnjackan är så jävla varm att gå i så det va verkligen nödvänigt!
nu ska jag typ gå och lägga mig. kanske är trött som bajs
hejdå pussen michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0