geekmaster

bloggen, vi träffas igen. ha-ha kul.
kalla mig vad fan du vill men jag tittar på twilight, igen? trodde jag gett upp den filmen men icke. har dock inte sett den på kanske 5 månader så dags att se den igen :)

hursomhaver igår var jag på landet hela dan och hade det trevligt med vårstädning, as kul! Crippa sebbelito jag pär och pernilla åkte hem med 5 färjan. Fick jätte bråttom eftersom jag behövde duscha och hela kittet. tuff som man e hann man på mindre än en timma.
Flickorna kom runt 7 och vi beställde pizza till dörren :)

skulle egentligen åkt till landet idag men crippa palla inte så istället ska jag hem till My och käka middag, köra moppe och sola! låter som en toppen söndagsavslutning eller nåt.

Byebyeeeeeeeeeeee


sommras på landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0