forza bajen

Tjeeeeeena. Skolan va rätt så trevlig idag. Pannkakor till lunch. Gjorde hela dan. I skolan alltså. Efter skolan gick Mathilda hem till mig. Vi äka och lyssna på musik och fixa en aaaasaviktig sak och jag är F U C K I N G rädd! På riktigt. Men ni får se senare i bloggen.... haha. Sen iallefaaaall så åkte jag in till globen och käkade på Star. Sen vare bajen matchen. My god, älskar första bajen matchen. Det bästa är när hela söderstadion står upp och sjunger just idag är jag stark, och just idag mår jag bra och så har man solen i ansiktet och står med halsduken i luften. Det är gåshudframkallande. Men kom hem vid 10 iaf och nu ska jag sova.
P&B / alice

Kommentarer
Postat av: Mathilda

du är så jäkla modig ballie !

2010-04-21 @ 21:49:12
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0