every day i, die again and again and reborn

Howdi bloggen. Vet, ingen uppdatering från mitt håll men har mått piss i helgen. Men det är bara att ta nya tag, Alice, det är du bra på.
Idag var det i alla fall skola igen efter den lååånga skööööna ledigheten. Bajs på de. Efter skolan gick jag hem och plugga. Sen vid 7 gick jag och mamma upp till skolan igen. Det var föräldra möte om våran klassresa och jag hade snällt anmält mig från klassen tillsammmans med jt och josefin att "representera" oss. Typ. Och herregud säger jag bara men har aldrig mött en sån bitetrfitta förut. Hon var liksom bara där för att klaga och sen så vill hennes barn kanske inte ens med...? Ah men det låter ju toppen, sörru!
Nej känner att jag tar ut min depresion lite för mycket här i bloggen. Tjing! / ääliice...


Kommentarer
Postat av: Lovisa & Emma

Vem var en bitterfitta ? :) <3

2010-04-13 @ 07:31:50
URL: http://nightstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0