dadaaaaaaa

vacker väder det är idag.väldigt.
idag när jag kom hem gick jag ut med hunden i det fina varma vädret. Satte på mig en av mina nya ballerina skor och vandrade iväg. GÅ ALDRIG PÅ LÅNGPROMENAD MED HUNDEN OM DU HAR NYA SKOR!!!!!!!
har en jätte äcklig blåsa på ena hälen min lilltå är söderskavd :(
hursomhaver när jag kom hem poppade jag popcorn för jag hade inte fått nån man på hela dan :( tog ett glas jordgubbs saft, datan hörlurarna laddarn och filten och satte mig på altanen och kollade på avsnitt 17 av The Vampire Diaries! Underbart det va :)
sen kom mamma hem och störde mig, taskigt!!
Nu ska jag tydligen med mamma till kungens vurpa och shoppa losss!!! vet exakt vad jag ska ha, hoppas att det finns kvar bara!
SÅÅ.. ha en najs dag puss michaela

satt på samma plats idag hahahahhahaha........

Kommentarer
Postat av: alice

hahaha förlåt detta är hemskt men trodde attt du menade att du poppa poppis xP

2010-04-14 @ 17:08:15
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: michaela

hahahha ja du, man vet ju aldrig. kanske ska uppfylla morfars dörmmar? :) haha

2010-04-14 @ 20:58:06
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0